Статистики

Теми на героите - ученици, ментори и неигрови персонажи
Post Reply
User avatar
Вероника Силвър
Site Admin
Posts: 95
Joined: Sat Nov 07, 2020 12:52 am

Статистики

[font]За да направим играта ВИ по-интересна, за да има някакъв явен прогрес на героите ви и за да има някакъв смисъл от покупките ви, въвеждаме новост: статистики. Някои от вас може би са забелязали онези графи в профилите им (ловкост, бързина, сила, контрол и интелигентност) и са се чудили какво е това, ама тъй като няма обяснение са забравили. Та, ето, най-сетне кратко, точно и ясно (доколкото ми е възможно) обяснена същността им:[/font]
 [font]Нива[/font]
[font]Те са три, плюс едно за експерти, необходимо за някои по-сложни професии или пък за такива, които не се нуждаят от много други статистики. Как ще ги печелите тези точки пък е обяснено по-надолу. Та,[/font]
  1. [font]от 20 до 39 точки;[/font]
  2. [font]от 40 до 59 точки;[/font]
  3. [font]от 60 до 79 точки;[/font]
  4. [font](тъй де, експерта) от 80 точки нагоре.[/font]

 [font]И как да ги спечеля тези точки?![/font]
[font]1. Уроци
Както знаете, в училище Нореан с всеки написан пост по урок получавате определен брой точки за вида си, в зависимост от оценката, която професора ви е поставил/а. Е, сега ще има и нещо лично за вас - възможност да печелите възможните статистики. Според оценката ви:[/font][font]Слаб: -
Среден: -
Добър: [font]1т.[/font]
Много Добър: [font]2т.[/font]
Отличен: [font]3т.[/font][/font][font]Следователно, ако си напишете всичките уроци със средна много добър, то ще си го имате 20 точки. Допълнително, [font]отличниците получават 3 точки[/font] бонус, а онези, що имат краен [font]среден успех по всички предмети над 5.50, ще вземат 15[/font] (да, много е, но е трудно да се постигне).

2. Покупки
loading...

3. Спаси ме
За участие: [font]2т.[/font]
За победа: [font]4т.[/font]
Това означава, че победителят взима 4т. по статистика по избор, а загубилият 2, а [font]не[/font], че победителят взима 2+4.[/font]
 [font]Как ще ми послужат?[/font]
[font]Първо, за "Спаси ме" - от сега нататък при равенство ще се прави следното уравнение:[/font][font]2х(Сила+Ловкост+Бързина)+Контрол+Интелигентност[/font][font]и само в случай, че резултатът за двата играча е равен ще се обявява равенство.
Второ, за професиите. Подробности - тук [/font]
 [font]Кои предмети какви статистики увеличават?[/font]
[font]Ловуване и контрол (вампири) - контрол
Ритуали и тотеми (върколаци) - интелигентност(по желание на учителя!)* и контрол
Таланти (вампири) - интелигентност(по желание на учителя!)*
История (вампири и върколаци) - интелигентност и/или статистика по избор на ученика
Бойни изкуства (вампири и върколаци) - бързина, ловкост, сила
Философия (вампири и върколаци) - интелигентност и/или статистика по избор на ученика
Билки и отвари(?) - интелигентност и/или статистика по избор на ученика
Древни Руни(вампири и върколаци?) - интелигентност и/или статистика по избор на ученика
*Тези предмети са приложими и по друг начин(нива за талантите и разните му способности)

П.П.: Така, тъй като се получава заварено положение - всички завършили с професии ще се постарая в най-скоро време да имат поне статистиките, необходими им за професията + 40 точки по останалите. Второкурсниците ще получат по 14 точки, третокласниците - 26, завършилите без професия - 40. Ако до една седмица някой си няма точките, да ми пише ЛС.[/font]
Post Reply